Intis

Održavanje

INTIS-ovo servisno osoblje održava raznovrsne uređaje i sisteme za automatizacijuje, bilo da ih je isporučio INTIS ili drugi dobavljači.

Naš tim za održavanje je sastavljen od iskusnih inženjera i tehničara i opremljen za održavanje složenih sistem i postrojenja. Nudimo prediktivno, preventivno i interventno održavanje sa 24-satnim dežurstvom.

Prediktivno održavanje

Prediktivno održavanje temelji se na upotrebii tehničkih informacijskih sistema (TIS). TIS na temelju podataka o stvarnom stanju uređaja i postrojenja predlaže termine i opseg pojedinih servisnih radova.

U poređenju sa preventivnim održavanjem, za koje su karakteristični fiksni rokovi i opsezi radova utemeljeni na prosečnim vrednostima, takvim se pristupom:

  • štedi vreme i materijal pri održavanju ispodprosečno opterećenih komponenata
  • pravovremeno sprečavaju kvarovi natprosečno opterećenih komponenata

Preventivno održavanje

Ugovor o preventivnom održavanju može obuhvatati niz delatnosti:

  • detaljan pregled mašina
  • prikupljanje, ažuriranje i skladištenje tehničke dokumentacije
  • prikupljanje i skladištenje programa, konfiguracija i parametara
  • izradu popisa rezervnih delova, pregled stanja rezervnih delova na skladištu
  • izradu preporuke za nabavu rezervnih delova utemeljenu na njihovoj dobavljivosti i važnosti za rad postrojenja
  • pomoć pri nabavljanju rezervnih delova
  • proveru i podešavanje programskih parametara
  • proveru kvaliteta komunikacijske mreže
  • dodatnu obuku osoblja korisnika za korišćenje i/ili održavanje opreme
  • izradu pisanih servisnih postupaka
  • konsultantske usluge tokom nabavke, montaže i puštanja u pogon nove opreme

Interventno održavanje

Pod interventnim održavanjem podrazumevamo servisne zahvate po pozivu korisnika. Zavisno od mesta i vrste postrojenja, vrsti kvara, jamčimo početak zahvata u intervalu od 3 do 48 sati po pozivu. Tačan rok navodi se u ugovoru. Poslovi interventnog održavanja obuhvataju:

  • pravovremeni dolazak na mesto kvara
  • analizu kvara
  • pomoć pri nabavci rezervnih delova ako ih korisnik nema na skladištu
  • otklanjanje kvara
  • puštanje uređaja ili postrojenja u pogon

Korisnici održavanja mogu kvar prijaviti i putem naše web stranice za prijavu kvara.

O nama
INTIS d.o.o.
Bulevar Mihajla Pupina 165a
11070 Novi Beograd, SRBIJA
tel.: +381 11 311 3148
fax: +381 11 311 3148
e-mail: info@intis.rs
Newsletter
Ukoliko želite da primate naš newsletter, molimo Vas da upišete i pošaljete nam svoju e-mail adresu.